Sözleşmeli öğretmen olarak ataması yapılan adayların 29.08.2019 tarihine kadar Müdürlüğümüze aşağıdaki belgeleri teslim etmeleri gerekmektedir.
1. Diploma aslı, geçici mezuniyet belgesi veya noter onaylı örneği,
2. Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı / Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği yada İnglizce Öğretmenliği Sertifikası Programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği.
3. Yurt Dışındaki Yüksek Öğretim Kurumlarından Mezun olanların, Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
4. Son 6 ay içinde çekilmiş 12 adet vesikalık fotoğraf,
5. Mal bildirimi (ilçe millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir),
6. Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,
7. Pedagojik Formasyon Belgesi aslı veya noter onaylı örneği,
8. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu.
9. Güvenlik soruşturma formu
10. İkametgah Belgesi
11. Adli Sicil Belgesi
12. Askerlik Durum Belgesi
13. Ataması yapılanlar, yukarıdaki maddelerde belirtilen belgeler ile birlikte atandıkları ilçe millî eğitim müdürlüklerine başvurarak göreve başlama talebinde bulunacaktır.
İstenilen belgeleri tam olarak ibraz edenler, güvenlik soruşturması sonuçlandıktan sonra sözleşme yapılarak göreve başlatılacak; belgelerinde eksiklik görülenler ya da belgeleri eksik olanlar göreve başlatılmayacaktır.
14. Sabıka sorgulama belgesinde "Adli sicil kaydı vardır" ibaresi bulunanlara ait sabıka sorgulama belgesi ile buna ilişkin mahkeme kararı temin edilerek Personel Genel Müdürlüğü Öğretmen Atama Daire Başkanlığına gönderilecektir. Bu adaylar hakkında Bakanlığın vereceği karar doğrultusunda işlem yapılacaktır.
Mal bildirim dosyasını indirmek için tıklayın
Güvenlik Soruşturma Formu için tıklayın